lauantai 27. elokuuta 2011

Tyttöjen perus aamu n_n

Nyt oon alkanu vähän olla aktiivisempi tän blogin kirjottamisessa hyvä minä ._. Tänään aion vielä mennä ulos kuvailemaan kun on taas vaihteeksi tällänen taivaallinen keli :)) Tässä aluksi vähän aamupuuhia.
Ps. Pahoittelen kuvien surkeaa laatua ;_;

E: Ellu
A: Aya
M: Mitsuki
D: Doki


A: Aaaaah mikä ihana lämmin päivä! n_n


M: Aivan liian kuuma. Sulan aivan varmasti kohta!
D: Dokidoki!


E: Hei tytöt, lähettäiskö ulos vähän leikkimään ja kuvaamaan? :)
A: JOO!!! Laittaudun ensin! ^^


M: Elina, miten luulet minun aloittavan päivän ilman teetä??



E: Aivan! Sori, tässä on vihreää teetä :p
M: Niin sitä pitää!



A: Pyh, jotain teetä -_-


M: Aya, prinsessana sinun pitäisi juoda teetä! Onpa sivistymätöntä..



A: Heh, kuka sanoi että arkisin minun pitäisi käyttäytyä kuin prinsessa?? Sellainen luonteenpiirteeni sopii enemmän kansainvälisiin prinsessakokouksiin c;


M: No, omapahan on asiasi. Minä ainakin juon nyt teeni.
E: Ja tossa vielä servetti...


A: Ei.... en.... pysty.... pidättelemäängh.........


A: ANNA MINULLEKKIN TEETÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!~
M: Hei, mitä oikein teet?! Tämä on minun teeni, hanki itse omasi!!
D: Dokidokiiiiiiiiiiiiiiiii!~ *kaatuu~*


Tämmönen perus aamu meillä, entäs teillä? :----D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti