perjantai 13. toukokuuta 2011

JEEEEEE

Jes!! Neitokainen tuli eilen, ja hän on IHANA! :--D Käytiin tyttösen kanssa "luontoretkellä" lähimetsässä :D Tässä vähän tunnelmia:
  
M: Minää
A:Aya

A: Äiti, mitä nämä on?
M: Ne on valkovuokkoja :]

A: *nuuh nuuh* Aaah, ihana tuoksu! Minä rakastan valkovuokkoja!
M: .... :D

A: Katso äiti! Niitä on ainakin kymmenentsiljoonaa!!
M: Kiva jos tykkäät :---D

A: Apuaaaaa minä uppoan!!
M: Eiieieii sinne, sä likaannut! D:

A: Ei hätää, valkovuokot on ystävällisiä ja he ottivat minut syliinsä ^.^
M: Nouse ja vähän äkkiä, meet ihan kuraan!!

M: Mää tässä kuvailen ku Aya koittaa sieltä puskasta nousta :]]
A: *ängh* Äiti, tule katsomaan!
M: No mitä nyt taas :D


A: Katso! Heitin kenkäni puskaan!
M: Herranjestas, ei saa heitellä hienoja korkokenkiä pusikkoihin!!


A: Äiti onko tämä koivu?
M: Nno koivun alku :D

A: Minä kuuntelen luonnonrauhaa n_n
M: Noni hyvä hyvä :]]


A: Lisää kukkia! Ne haisee pahalle D:
M: Öm taitaa olla rentukoita :D Ei ne kyllä haise..

A: Ooh, katso äiti! Onko tämä se linnunpesä josta puhuit?
M: *juoksee perässä* Kuisä tonne pääsit? :O Joo on se :]

A: Oii se on niin suloinen! Varmaankin jonkun pikkuisen papukaijan pesä...
M: Ollaanhan sentään Suomessa...

 
M: Ja nyt on aika mennä kotiin :))
A: Pah, joudun taas tähän tyhmään koriin! Minä haluan ajaa! >.<
M: Hah, sä pysyt siellä koko loppumatkan >:D

A: Pyh :< No mutta, on täältä koristakin kivat maisemat n_n
M: Hyvä niin :D

A: Ääää tukka irtoaa!!
M: Hyvä luoja, se on vaan tuuli joka tarttuu sun hiuksiin :--D

M: Noniin, _nyt_ lähdetään ilman mitään ylimääräisiä kommentteja >:D
A: Hyvä on, hyvä on. Moido vaan, nyt mennään! n_n
M: Nonnii! *lähtee polkemaan*

A: Hehheh, katson kaikki tekstarit...
M: HEI! Mistä sä mun kännykän repäsit? D:



Ja eikun kotiin katsomaan lätkää, neitokainen on nääs innostunut kun saa katsella komeita pelaajia >:DD

10 kommenttia:

  1. Ooihh, ihana Aya x3♥
    Ja ihanasti valkovuokkoja tuolla :---D
    Heei, muuten oon goSussa RIXUMOi (; Sieltä löysinkin tän sun blogin c;

    VastaaPoista
  2. Thx :D
    Joo, lähimetsästä löysin >:DD
    Juu, huomaan :]

    VastaaPoista
  3. Se on suloneen! Saan vast kesällä mun ekan pullipin Sfoglian:) Oon gosu LoveKingih pyydäppäs kamuks vink vink*:)

    VastaaPoista
  4. Oi ku söpö <3! Loppu oli hyvä >:D Aya oli ihana tossa korissa <3___<3

    VastaaPoista
  5. kiitti kaikille, Aya punastu :3

    VastaaPoista
  6. Aya on ihana!! Mä oon jopa koskenu siihe ;O :D

    VastaaPoista
  7. Jepjep :DD
    Livenäki oot nähny :---D

    VastaaPoista
  8. :) Saan mun oman EKAN pullipin kohta! Se on jo tilattu!!!!!!! 0_o IIIIIKK!!

    VastaaPoista
  9. Mäki tilaan Ayan.....mulle tilataan se varmaa kohta se on mun eka pullip....Ihanii kuvii muute♥♥♥

    VastaaPoista
  10. Ketuth: Oo!! Mikäs neiti on teille tulossa? :D
    susa: Onnee ♥ Ja kiitos kiitos :]]

    VastaaPoista